tiistai 9. maaliskuuta 2010

Swappia, swappia

Hoh, tänään tuli taas lisää swappia minulle, ja edellistenkin kanssa olen ollut ihan tavattoman laiska! Nyt päätin ottaa itseäni sen verran niskasta kiinni, että ainakin organisoin nuo jollain tavalla paremmin, kasaan kuoret niistä, mihin olen jo osallistunut, ja muihn yritän parhaani  mukaan paneutua sitten, kun tämä olo tästä vähän helpottaa...

Ei muuten mitään, mutta kun säilytystila alkaa olla niin totaalisen loppu, että pakkohan näille olisi pikku hiljaa jotain tehdä! Vaikka ei sen puoleen, nyt olen vakaasti päättänyt, että hankin noille kaikille omat laatikot, jossa niitä säilytän, kun on nyt käynyt selväksi, ettei tuo yksi laatikko kaikille riitä millään!

Tässä nyt vielä kuvia noista tällä hetkellä minun luonani majailevista swapeista.

Slamit:

Decot:

Kuoret:

Näkyykös tuttuja? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti